reklama

Beh

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Tisícky slov.

Ja sama som!

V lete napadol mi sneh.

Odplata?...za môj hriech?

Nepoznáš môj strach...

Bežím...mňa nedoženie ani vlak.

Virtuóz hrá mi vábivú melódiu.

...akoby zastaviť chcel beh.

...pre túto chvíľu.

Bežím... bez výrazu.

... uniknem vode, ohňu mrazu.

Bežím ... v tele stále ten istý pocit.

... aj keď všetkému utiekla som!

Bežím... stratil sa priestor.

Bežím... rútim sa...hoci

... to pred čím utekám som JA.

Michaela Štafurová

Michaela Štafurová

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som motýľ. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu